Gardinen har fortfarande inte sytt sig själv...

Ja men då var det måndag igen och en ny vecka.
Jag kickstartade veckan med arbete såklart
och nu fixar jag och donar med saker som ska till förvaring i källaren...
allt för att slippa sy den där sabla gardinen;-)
Men jag har ju enbart källaren kvar så snart är det ingen återvändo.
Rummet ska målas när mannen kommer hem i kväll
så har lite tid på mig...

Skulle behöva sätta mig med lite diagram till föreningen
då vi har en uppföljning på våran försäljningskurs i helgen
men det skjuter jag nog på till torsdag...
eventuellt att det hinns med under morgondagen.
Vill känna att vi kommer någonstans här hemma med rummet...
för så fort det är klart kan vi flytta in garderoben...
och det är den som saknas för att komma någonvart...
men visst, om gardinerna hade sytt sig själva
så hade jag inte behövt ha symaskinen på köksbordet...
Blir liksom lite frustrerad av att saker inte går snabbare.
Rätt dumt för det hjälper ju inte...haha...
mina stackars i-landsproblem...

Men det tar sig och planerna för julpynt osv
har tagit fart så det som saknas nu är mossa och ljus...
men det löser sig på onsdag för då blir det en tripp till Falun och Borlänge.
Ska få svar på en del frågor så det ska bli skönt...
Har laddat Spotify med julmusik så nu sjungs det för full hals här hemma...
-Santa Claus is coming to town, Santa Claus is coming to town.....

Längtar tills på söndag då det kommer dofta jul här hemma
samt mängder av tända ljus och  "alla" attiraljer på plats...

Talk to you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0