Varför är det så?

Sitter här i soffan hemma hos Mr.
Och kommentaren från föregående inlägg får mig att le...
Han kallas Mr delvis för att jag inte vet om han vill bli nämd i bloggen
och sedan för att jag har ju redan en kille med det namnet.
Så blir lätt lite missförstånd.
Hehehehe....

Har precis betalat lite räkningar och nu är man fattig igen.
Suger fett men vad ska man göra?
Måste ju betala och se glad ut.
Men blir ingen rolig månad nu heller dessvärre.
Suck, när ska det vända?

Hundarna är med Mr nu och förhoppningsvis sköter de sig.
Skulle till skogs och lasta nå virke eller vad det var
så de är skönt för dem att springa lite.
Missarna ligger och sover här jämte mig och det är så mysigt.
Behöver lite närhet efter denna dagen som varit frustrerande.
Huvudet har inte varit med men på nåt konstigt sätt
har jag åtminstone lyckats med att få tvätten tvättad.
Men självklart inte utan någon incident.
Denna gången i form av att jag slarvade bort nycklarna.
Fröken hopplös fick panikångest efter en stund så jag var tvungen att ta medicin men efter mycket snurrande så hittade jag dem på ett jättelöjligt ställe. Varför är det alltid så????? De ligger alltid på ett rätt bra ställe som man tycker att man kollat men ändå har missat??

Jaja...nu ska jag försöka få lite mer gjort här...
Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0