Ren och fräsch...

Nu känner jag mig som en ny människa.
Tog en dusch och peelade hela min kropp...
sedan blev det olja från Miriam över hela kroppen
och det sögs in snabbare än jag trodde det skulle göra men ack så len jag blev.
Skönt att ta sig lite tid i bland och bara ta hand om sig själv.

Tog hand om mitt hår också och kladdade i en inpackning från Redken.
Den ska sitta ungefär en kvart men jag lät den sitta i en timme ungefär.
Nu är håret så undebart lent och doftar underbart.
Nu skulle jag vilja att någon låg och lekte med mitt hår
bara för att det är så göttigt att känna när det är lent och gott...


Redken All Soft heavy créme

Sedan peelade jag ansiktet med den underbara peelingen
som jag använder två gånger var vecka.
Dr Brandt Microdermabrasion

Gör huden ren och det känns verkligen som att man
skonsamt peelat bort det skit och alla död hud som samlas.

För att göra rengöringen grundligare när jag peelat
så masserade jag in en ganska ny produkt i mitt badrumsskåp.

240 ml - TVÅL Djuprengörande Olja med Mandarin & Ceder
En fantastiskt skön olja som jag bara masserade in
och var extra noga där jag har lite problem.
Sköljde sedan bara av den
och huden var otroligt len och återfuktad efteråt
så denna kommer att användas många fler gånger.

Som avslutning och för att återfukta ytterliggare
så masserade jag in ytterliggare en prudukt från TVÅL,
nämligen deras Golden Olive face serum.
Och ovanpå det så masserade jag även in Jojobaolja från Rosenserien.
Allt för att få så mycket fukt som möjligt.
TVÅL Golden Olive Face Serum

Nu sitter jag här och mår som en liten prinsessa.
Så gött att känna sig så här ren och fräsch.

Mina produkter är köpta på dessa ställen:

http://www.naturmagi.se/´

www.lyko.se

www.eleven.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0