Sommaren med Göran...

Såg klart filmen men när eftertexterna kom så slocknade jag.
Himmel vad trött jag var.
Har inte hört telefon eller nåt annat i omgivningen
så var nog i stort behov av ytterliggare sömn.
Ska duscha nu och ge mitt hår en välbehövlig inpackning inför onsdagen...
sedan blir det även lite ansiktsfix medans pannkakorna steks.
Känner mig faktiskt tokhungrig så ska bli riktigt gott att få lite mat i magen.

Förhoppningsvis kan jag få i väg lite mail
innan tröttheten övermannar mig återigen.
Måste ju även lösa min ekonomiska situation
då jag ju har sådan lycka att det strular med fk.
Alltid lika roligt att vara fattig
men det ska väl gå på något sätt hoppas jag.
Tips och ideer mottages tacksamt;-)

Filmen är lite småmysig tycker jag...
Väldigt svensk men på ett lite småcharmigt sätt.
Sedan gör det väl sitt till att jag faktiskt längtar till midsommar
som ska firas med nära o kära.
Och så vill jag såklart käka jordgubbar.
Är så himlarns sugen men får sukta ett tag till antar jag...

Talk to you later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0