Solat...

Har solat på balkongen.
Läst en bra bok och och sedan slocknade jag.
Helt slut och jag börjar bli trött på att jämt och ständigt
behöva ta en tupplur på dagen.
Skönt var det och mina fräknar börjar ploppa fram nu...gillar´t!!

Nu ska jag packa lite saker innan jag beger mig till noret
för att promenera runt Limsjön.
Sedan blir det inplock av hästar och därefter lite god mat...
En bra onsdag helt enkelt.

Nerverna i magen börjar göra sig påminda
och jag känner att det närmar sig start för lilla Chiefen.
I går blev han 3 år gammal
och jag hoppas att han visar de andra pojkarna
på valla vart skåpet ska stå!!!

Håller mina tummar så hårt jag bara kan!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0