Slut som artist...

Okej.
Denna dagen har mestadels bestått av skallebank.
Och det suger.

Men men, jag ska inte klaga för det kan ju alltid vara värre.
Ska försöka måla en planka nu om jag klarar av doften
sedan blir det sängen tror jag.
Helt slut trots att jag sov till klockan var efter tolv.
Då tvingade jag mig själv ur sängen men det var tungt.
Som tur var så blev Grynet promenerad av Mr
innan han for till arbetet så det var lugnt på den fronten.
Lite skillnad på Grynet och Tobbe då han vill ut och kissa mest hela tiden
och den lilla damen vill kanske gå ut och kissa tre gånger om dagen
men jag tvingar henne på fler turer under vissa protester.

Nu har vi af alldeles nyligen kommit in
efter att ha varit till Ok och hämtat ett paket.
Är ju med i Buzzador
och fick nu hem lite produkter i från Wasabröd som ska testas.
Alltid lika spännande och jag hoppas dessa produkter smakar bra
så man får ge en god recension innan den 20 juni.

Men först och främst så ska jag försöka måla...
Få se om jag återkommer innan sängen...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0