Primo Victoria.

Ok.
Jag är ingen hårdrocksbrutta.
Så mycket kan jag säga
 och då kanske ni förstår att jag kände mig skapligt malplacerad i lördags
nere på Metallsvenskan i Örebro.

Var cheerleader åt Sabatons lag och det var riktigt sköjj.

På kvällen var det spelning på Conventum Arena
och det var min första med Sabaton.
Och jag gillade det.

Det var mycket pyroteknik(varpå jag studsade till vid varje smäll)
 men det förhöjde liksom det hela
och spelningen var mycket bra.
Vill gärna se killarna i action igen.

Nu har jag ju hört lite blandat med låtar
då de körde både nytt och gammalt
men innan spelningen hade jag enbart hört två låtar.
Men favoriten so far är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0