Lexus RX400h

Väcktes av herrns telefon i morse.
Låg kvar och drog mig lite vilket behövdes.
Skrek nästan när jag mötte min spegelbild.
OMG!!!

Men men...det kom vänner till Mr
och knackade på så det var bara att duscha
och snabbfixa sig innan vi for till Borlänge och Bilmetro.
Var dags för Mr att kolla på ny bil.
Och det fanns mycket fint att välja på...
och jag hade kunnat tänka mig den där svarta Audi S6
som stod så fint där med mitt namn på...
eller den vita Audi caben...yummie...
Skulle man haft en dag som denna när solen skiner!!!

Dock provkördes ett helt annat märke, nämligen en Lexus.
Gick så tyst att man inte trodde den var i gång och man satt som en dröm.
Riktigt nice och skulle inte klaga om en sådan stod på min gata, tillhörandes mig.
Men det lär nog aldrig hända så jag får fortsätta drömma helt enkelt;-)



Bild lånad från Sourcemotors.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0