Ofattbart.

En känsla inom mig säger att livet just nu är så jäkla bra.
Visst går inte allt spikrakt framåt men alldeles nyligen när jag satt här i soffan så hade jag så svårt att greppa sanningen. Tänk att det är så. Att jag har träffat någon som får mitt hjärta att hoppa över vissa slag, som får mig le och slappna av, känna tillit och glädje, vakna med ett leende på läpparna och somna likadant. Somna i soffan i den där varma famnen och bara känna ett lugn. Hela tiden känna en längtan trots att vi nyligen sågs. Att alltid ha en persons ansikte på nähtinnan, det där vackra leendet och ögonen som ler och lyser. Vill inget annat än att höra det där fantastiska skrattet porla. Ge mig mera. Tror att jag blivit beroende. Men det gör inget...för detta beroendet gör att jag lever och känner mig levande.

Alla de där känslorna som legat gömda så länge
har en person lyckats plocka fram.
Så där som en käftsmäll bara.
Omtumlande härligt.
Vill aldrig att känslan jag bär inom mig ska ta slut.
Snälla stanna hos mig för det här är livet.
Helt jä*la underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Määäh vad har jag missat nu???...har du träffat nån?...vad hääärligt...Grattis till kärlek...!!! Kramar från Ludde & Nina

2010-05-14 @ 19:11:37
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0