Gårdagen...

I går var en speciell dag.
Det hände lite saker som gjorde att jag deppade
men bet ihop på kvällen och gjorde ett försök till att laga lite mat.
Nämligen så att Mr frågade om vi skulle bjuda Mickan
och Jolanda på lite mat och så blev det.

Dock märktes det att det inte var min dag.
För matlagningen gick käpprätt åt helvete.
Ville bara gå och gömma mig under ett täcke och glömma allt.
Men sällskapet var så trevligt
och fick mig att stundvis tänka på annat vilket behövdes.

Fast hade varit bättre att bara träffas och skita i maten för den var katastrof.
Torrt kött, tråkig tzatsiki och tråkig potatis.
Till efterrätt skulle det vara en mumsig blåbärspaj
men dessvärre så var jag tvungen att skarva med lite frysta blåbär
och då blev det så jäklarns vattningt att den blev bajs också.
Usch, usch, usch... vi kan väl radera gårdagen ur historian.

Mitt självförtroende fick sig en redig törn i går när allt blev så katastrofalt.
Men jag ska försöka resa mig och vara stark.

Jag vill i af säga TACK till de underbara sällskapet
som jag hade äran att få umgås med!!!
Ni är fantastiska!!!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

vänta vänta vänta...

Maten var SUPERGOD,blåbärspajen så god så jag skulle kunna tagit med hela formen hem.

Men det som var bäst det var ni två =)

Kramar till dig!

2010-05-12 @ 18:53:09
URL: http://Maiki.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0