Fastnade i tankar...

Blev visst ingen målning.
Kom av mig.
Huvudet dunkar nu så tänkte ge gumman lite korv
och sedan kissa henne innan jag säger tack och god natt för i dag.
Tro det eller ej men nu fungerar det bra med hunden och katterna.
Katterna vågar röra sig på golvet
och Grynet attackerar inte det längre så nu är det lugn och ro.
Riktigt skönt må jag säga men vi visste ju från början att det bara var en tidsfråga
innan de skulle vänja sig vid varandra.
Och nu verkar de ha gjort det.

Fastnade i en massa tankar innan om gårdagen, dagen och morgondagen.
Träffade nämligen familjerna i går.
Dvs föräldrarna och sedan även broder till Mr med familj.
Väldigt trevligt men som alltid väldigt nervöst vad de ska tycka om en som person.
Men jag gillade dem och jag hoppas att det tycker detsamma om mig.
Får väl vänta på domen som kommer från Mr så småningom...hehe...
I af så är det nu gjort och hoppas det första intrycket var positivt för dem
då man ju aldrig får en andra chans att göra ett första intryck......
Huvva...ska inte tänka mer på det nu...
-Klart det gick bra...det är ju mig de har träffat;-)

Har massor av saker att göra åt morgonen så hoppas jag mår bättre.
Sådant som också upptar enormt mycket tid i min lilla hjärna
men bara att ta tjuren vid hornen och bocka av efter hand...
är u så otroligt skönt när man är av med allt!!!
Dataarbete, räkningar, arbete, målning...and so on..
Piuhhh...

Men jag säger faktiskt tack och god natt nu...
Och kommer att somna med ett leende på läpparna i dag
då jag fått ett väldigt glädjande sms från min käresta nere i Kingriver...
Jag är så glad för din/Er skull gumman och jag älskar Er!!!!

Sov gott, puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman,sluta skriv Mr? Alla vet,om jag var kär skulle jag vilja skrika ut det till hela världen!! :) Lycka till med MR ;)

2010-05-25 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0