En present från mig till dig...

Finns det något mer skrämmande
än att ge sitt hjärta till en annan människa?
Att paketera in det fint med vackert papper och snöre
och sedan lite försiktigt räcka över det till personen
som ska få vårda det framöver.
Varsågod det är ditt nu...hoppas du tar väl hand om det.

Det finaste man kan ge till en människa har jag gjort.
Och det är skrämmande och fantastiskt på en och samma gång.
Skrämmande på det sättet att jag inte vet
om det kommer att vårdas på bästa sätt,
vilket jag såklart hoppas på.
Men sedan är det så fantastiskt att man vågar.
Vågar ge bort en sådan vacker present till en person
och visa hur mycket man tycker om dem.
För får man ta del av mitt hjärta,
då är man väldigt värdefull för mig.

Och det är precis vad Mr är för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0