En förändring på g...

Nu sitter jag på biblioteket.
Har gjort en sak i dag som förändrar min framtid enormt mycket.
Men såklart enbart till det positiva.
Ett stort steg för lilla mig men jag kör efter mitt motto
att man lever bara en gång och att man då ska leva till fullo.
Varför göra något halvdant och låta rädslorna styra?
Lika bra att våga ta steget
och funkar inte sakerna som de ska så har man i af vågat.
Jag vågar...!!!

Ska kila och köpa mig en glass nu och fira lite grann.
Det förtjänar jag, hihi...
Efter det blir det lite handling, kanske Limsjön runt, matlagning och målning.
Har massa ideér som vill ut
så lika bra att försöka printa ner dem
innan jag glömmer.

Hoppas Ni har en härlig dag med massa solsken!!

Glöm inte att leva varje dag som om den vore den sista!!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0