Dålig ekonomi suger...

Helt slut som artist och kommer snart att dö här på soffan
men ska ta mig en smörgås först.
Tror jag behöver lite mer näring.
Kommer bli skönt att få lägga sig då jag har hektiska dagar framför mig.
Kollat ekonomin nu på kvällningen
och den ser inte särskilt lovande ut.
Orkar inte ha det så mer men jag hoppas på att finna en lösning återigen.
Bara jobbigt att behöva pussla ihop allt hela tiden.

Vet ju helt klart vad jag ska önska mig i present
och det blir inte den där klockan på Solblomman
eller parfymen från Make Up Store utan det blir pengar så att jag klarar av att leva.
Måste ju trots allt äta och det funkar inte som det ser ut nu.
Orkar inte.
Inte detta också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0