Bara för att....

Jag orkar bara inte mer.
Nu har du sagt en sak och gjort en annan för sista gången.
Kom aldrig till mig mer och påstå
att du gör nåt för en annan och sen inte står för det.
Och för det andra så sårar du fler än bara mig
men gör som andra människor och ta någon i väntan på något bättre.
Vilken bra idé.

Hur dumma i huvudet får människor vara?
Ska man utnyttja andra för eget måendes skull?
Herregud om det är så
vet jag inte om jag vill deltaga i den här världen längre.
Jag trodde att man valde att leva med någon som man har känslor för,
någon som det pirrar i magen av att tänka på...
inte bara för att ha någon.

Usch är så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!
Mitt hjärta är enormt sårat och tillit har jag ingen längre.
Den är slopad för ungefär tredje gången
i detta såkallade vänskapsland.

Hur fan kan man umgås med en människa
som man inte vill umgås med?
Jag lever efter tron att man ska umgås med människor som man tycker om
men är det verkligen så att jag har misstagit mig så??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0