Uppe med tuppen...

Åhhh hej och håååå....
Vilken rivstart på denna dagen.
Började med att gå upp när klockan ringde vilket inte händer alltför ofta.
Brukar alltid snooza alldeles för länge
men av någon anledning så tog jag mig i kragen
och hävde benen över kanten på sängen.
Riktigt skönt faktiskt.
Fixade mig och begav mig till stallet.
Peo är nämligen på operation i dag
så det fanns ingen i stallet utan jag sköter hästarna i dag.
Hela dagen lång och då jag har haft två möten i Falun
så var det bara att skicka ut dem i hagen och sedan bege sig i väg.
Resan gick bra även om jag var livrädd för att få soppatorsk.
Mötena har gått mycket "bra" och skriver mer om dem senare.

Solen skiner och jag känner mig helt okej i sinnet.
Lite trött men det kan ju även bero på att jag är nyäten.
Fick i mig en portion vegetarisk Pytt i Panna med rödbetor.
Mumma!!!!
Dock börjar jag inse att jag alltid storhandlat tidigare
för allt i mitt kök verkar ta slut på en och samma gång.
Just nu är det pytten, rödbetor och svartpeppar som är finito.
Men när det trillar in pengar någon gång
framöver så ska det förrådet fyllas på.
Nu lite cööööla och vila.
Be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0