Jag är tjock.

Jag är rätt så nere nu.
Den kloka Ulrika har tagit semester.
Och jag gillar det inte.
Finns ingen som helst inspiration till nåt
och jag vill mest bara krypa ner under täcket och gömma mig.

Det som förutom ekonomin är jobbigast är min tankar om kroppen.
Jag har fastnat i "jag är tjock" tankarna igen.
Hate it och hur jag än vrider och vänder på mig så är det något som är fel.
Och enligt människor i min omgivning så  är jag inte tjock men det går liksom inte in.
Har jag bestämt mig för att jag är fet så är det bara det jag ser i spegeln.

Jag har ingen aning om hur jag ska göra för att komma ur det denna gången.
Det känns som att jag har kämpat så många gånger
och lyckats ta mig ur det men denna gången är jag så ur fas
att jag inte vet hur jag ska gå tillväga.
Det kanske låter som något som ska vara enkelt
men jag kan upplysa er om att det är precis tvärtom.
Fruktansvärt frustrerande och jag är så himlans hungrig
men inga pengar att handla hem mat för.
Livet leker!!!

Suck.
Djup suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0