Underbar dag.

Sååååå trött!!
Det tar på krafterna att vara med små barn.
Haha...men jag älskar det!!!
Lilla skitungen Svea är underbar!!
Grynet däremot har hållit sig på sin kant för att hålla ryggen fri.
Tobias däremot har vaktat Svea och följt med i hennes fotspår.
Lilla gubben är helt slut nu och sover på sin kudde...
kommer nog inte vara mycket mer action för hans del i dag.

Blev först fika med kladdkaka, glass och kakor.
Och cöööööla!!!
Till middag/lunch blev det så gott som kebabtallrik från Amore.
Mumma!!!

En underbar dag.
Tack för att ni kom hit mina underbara=)
Puss till syster yster, Sofie och Svea!!!!

När vi ätit så blev vi alla klubbade men samlade oss och åkte till Sågmyra för att kolla in Calimero, köpa vita fjädrar och gå genom lager på 10 minuter. Alldeles lagom. Den lille damen hade inte alls lust att gå mer så det blev bärning av en gallskrikande tös.
Inte lätt att vara liten men jag hoppas
hon fick sova lite på väg hem till Pingbo.

Ska nog faktiskt tänka på refrängen nu, är helt slut och vill faktiskt bara sova.
Lite konstigt så tidigt.
Men hey jag kanske behöver´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0