Trevlig kväll....

Tvättat av mig det lilla smink som fanns i mitt ansikte.
Ska alldeles strax borsta tänderna och sedan krypa ner.
Har haft en otroligt trevlig kväll hemma hos bästa Johan.
Blev bjuden på god mat(fläskfilé och potatisgratäng)
som smakade mycket gott.
Värden drack gott vin men jag höll mig till att sippa på alkoholfri päroncider
(Tack fölisen för att jag käkar smärtstillande i stället för att dricka gott chilenskt).

Perfekt lördag kväll när man ska ta det lugnt
och inte göra ansträngande aktiviteter.
Tack Johan för en otroligt trevlig kväll!!!

I morgon väntar en dag som är fullspäckad,
precis som mina fyra kommande veckor.
Massa äventyr och nya saker som väntar.
Fick mess av en gammal vän/pojkvän i går och vi bestämde träff någon gång under april månad så det ser jag verkligen framemot. Sist jag såg honom var under tiden i Göteborg så det kommer bli ett kärt återseende i Stockholm om en månad drygt!!! Saknat min vän enormt mycket...för sms kontakt kan inte mäta sig mot verkligheten...oihhhh...längtar!!!
Men nog om det...nu kryper jag i säng.
Sov gotter...kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0