Trav på teve...

Jag har sminkat mig till hälften.
Tonat håret med min underbara färgbomb.
Så nu är jag lite mera morot igen.
Helt underbart...längtar tills jag får gå till Åsa
och ljusa upp det ytterliggare och sedan kasta på morot.
Blev så bra sist och ät övertygad om att det bara blir bättre o bättre
för var besök som kommer göras.
Hihi...och sedan så är det ju lite extra roligt att få snacka gojja med Åsa.

Klockan är ett.
Travet är igång på teve och jag försöker hålla mig uppdaterad.
Men det hör inte till vanligheterna
att jag lyckas vara hemma i denna tiden men i dag var vi båda trasiga.
Peo hade ont och fick gå på starka mediciner
och jag var väck.
Somnade klockan sex i morse och klockan ringde halv åtta,
då var det riktigt svårt att komma ur sängen.
Men jag gjorde det och sedan så mockade jag rent i stallet
medans Peo var på ärenden.
Hästarna är inne då snön vräker ner.
Ingen rolig syn då man trodde att det var färdigtsnöat nu.
Men i morgon hoppas vi på sol och värme.
Har massor av körning på schemat så i kväll måste jag somna efter hockeyn.

Nu ska jag fortsätta att kolla på travet och sedan sminka klart...
Har möte en timme också som kommer bli riktigt tufft
men jag vet att när jag går därifrån som kommer lite ha lättat från mitt hjärta
och jag kan andas lite lättare.
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0