Trav i kväll på Romme...

Varför är det alltid så att man har gott om tid på sig
men helt plötsligt så har klockan sprungit i väg och man får stressa?
Så är det just nu.
Men jag har i af diskat och planterat om pelargonerna.
Inte en dag för sent
och jag hoppas att de ska klara sig bra till sommaren
så jag får tillbaka min underbara vackra ljusrosa blommor.
Även svarat på en del mail men har mycket kvar.
Tar aldrig slut verkar det som men jag kör på så länge det är roligt.
Kollat in kvalserieschemat som släpptes i dag
och börjar med bortamatch och slutar med hemma.
Nice!!

Ska fixa mig, kasta i mig en macka
och sedan åka o posta ett paket innan vi ska vara på Heden igen
för att lasta tokstollen och åka till Romme.
Dags för start i kväll i lopp fem
och vi får se hur det går när det är voltstart.
Våran absolut värsta konkurrent är struken
så nu är det bara resten av hästarna i fältet kvar.
Hahaha...
Jag kommer hålla tummarna för att Golden Sands
först och främst ska komma i väg i trav.
Sedan blir det som det blir.
Är långlopp så blir ett test i dag.

Håll gärna tummarna för oss!!!!
Hoppas ni får en härlig fredags kväll....
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: sofie

ja håller tummarna:)

2010-03-12 @ 15:50:57
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0