Söndag...

Tack för en trevlig dag mina allra bästa!

En person saknades men hon finns med mig all the time!!!
Har sålt lotter på hockeyn och umgåtts med kärestan;-)
och sedan tog jag och Thomas en härlig promenad med hundarna.
Som bonus på det så blev det en middag.
En riktigt god sådan och jag är verkligen glad att herrn valde just den rätten.

Nu är det dags för sängen.
Trött som tusan och är glad att vi valde vår gamla soffa att softa på i kväll.
Den är så jäkla skön och saknar den.
Tror jag måste börja hänga mer på Thomas gata...haha...

Neheee....
Läsa lite, spikmatta  och släcka.
Sov gotter...
Pöss o kram

(Förresten har jag lugnat ner mig lite angående alla idioter som jag dessvärre stöter på...men jag börjar vänja mig. Vet inte om man kan vara hårdare i bedömningarna än jag är men jag vet vilka jag kan lita på i dag. Och det är de som är huvudsaken. Ni övriga har en hel del att bevisa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0