Sitter av tiden...

Jag har precis kommit på mig själv
med att bara sitta av tiden innan jag ska krypa ner i sängen.
Tänkte kissa hundarna en sväng men sedan skiter jag i det här.
Har ju inget vattenpass eller några borrar
så jag kan inte göra de sakerna som jag vill göra här hemma.
Hade varit skoj och gått det fixat innan fredagen
men än är det ju inte försent.
Får se om jag lyckas under morgondagen.
Har ju sovmorgon så det blir nog städning
det första jag gör åt morgonen.
Skönt att ha det mesta avklarat
så man bara kan tvätta på kvällen när jag kommer hem.

Har ett annorlunda upplägg på dagen i morgon
men jag hoppas att det klaffar med allt.
Får nog lite stressigt mitt på dagen men med lite tur så klaffar det nog.
Får kanske köra med mysse på i morgon för att det ska gå lite snabbare...
tur man har sådant man kan ta till;-)

Och det är inte vilken mysse som helst
utan en nyinköpt från H&M herravdelning...
hade ju sådan tur att jag fick en hel hög med rabattcheckar därifrån
så unnade mig en mysse för femti spänn.

Och nu babblar jag på bara för att få tiden att gå...
kanske man skulle stänga av sin vän här och läsa lite i stället!!!
Sov gott sköningar...pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0