Rollercoaster...

Febern börjar bråka i min kropp igen.
Förstår inte varför....
Är kroppen i protest igen eller vad?

I morgon är det i af jobb igen och jag längtar.
Jag längtar för att jag inte har något liv längre utanför arbetet.
Mitt liv går ut på att arbeta för det är
då jag får uppskattning och så ska det inte behöva vara.
Det är det där sabla duktighetssyndromet som knackar på min dörr
och försöker återta sitt grepp om mig...

Som jag sa till en vän på telefon alldeles nyligen.
-Jag är trött på livet!
Och det är precis så jag känner det
men ska försöka att må bättre i morgon.

Ingen positiv läsning här just nu men jag tänker inte hyssja
om att jag har ett enormt bakslag just nu.

Life is a rollercoaster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0