My phone is back!!!

Jag har nu klivit innanför dörren efter mina ärenden.
Precis innan jag åkte hemifrån
kom postmannen med en trevlig överraskning.
Ett brev från DHL om att jag hade paket att hämta.
Och det var inte vilket paket som helst...
det var min telefon!!!!!!!!!
Finally...
Lämnade in min telefon på lagning för två veckor sedan
då kameran slutat fungera.
Lite dåligt efter så kort tid så fick en lånetelefon.
Har haft koll på min telefons lagningsstatus via nätet
men inget särskilt har uppdaterats så gissa om jag blev glad i dag
när jag fick en helt ny!!!!

Nu ska den laddas och sedan invigas....
Extra plus att jag nu har två laddare...
alltid positivt för en slarvmajja som mig själv!!!

Underbara onsdag...
Jag ler!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0