Mocka skit...

Har vilat lite i fåtöljen tillsammans med hundarna.
Nu ska jag alldeles strax bege mig ut till stallet och mocka massa skit.
Är lite seg men den friska luften kommer att väcka både míg och hundarna.
Kollar just nu på Ghost Whisperer som jag blivit löjligt beroende av.
Vet inte vad det är men något griper mig och håller mig kvar vid teven.
Jag är nog lite såld på spöken och andar trots allt.

Ingen körning på schemat i stallet i dag men i morgon blir det desto mer.
Antagligen på egen hand då jag tycker att chefen ska vila
men samtidigt så vet jag hur envis han är
så vi får väl se vem som vinner kampen.
Hahahaha...och det är ingen tvekan om att jag står som vinnare.

Hoppas ni har haft en grym dag så långt!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0