Mocka skit och sover....

Jag gör inget annat än mockar skit och sover.
Blir så när Peo är invalid och på vila.
Gör mig inget men jag börjar känna mig enormt sliten
och efter mina sex timmar i dag
kan jag inte se hur jag ska orka arbeta heltid.
Känns som att det är en hel evighet
tills att jag är pass frisk att jag orkar det.
Väldigt frustrerande då jag inte vill gå hemma så här.

Hmmmm....
Ska vila lite och sedan laga till lite rester sedan gårdagen.
Blev kladdkaka till lunch för jag orkade inte ens sätta på en kastrull vatten till pastan.
Nu går jag däremot på sockerkicken så nu blir det snart mat.
Gött ska det bli då jag och Thomas
lagade mumsiga Italienska köttbullar i går
med bandpasta och tomat och basilika sås.
Hur gott som helst med massa parmesan och kryddor.
Gillar massor!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0