Knäckemacka och Pucko extra mörk.....

Har varit till Thomas en sväng och käkat knäckemacka och druckit pucko.
Kollat Criminal Minds utan att få kommentaren i början att:
- det här avsnittet har jag redan sett:p
Så jäkla skönt att den kommentaren inte behövde fällas i dag.
Haha...(internt)

Och nej det är inget mellan oss.
Vi är vänner och har så varit i många år.
Om folk bara kunde acceptera det och inte måla f*n på väggen så fort vi umgås.
Som det är i dagsläget så vet vi allt om varandra
och med det vill jag säga att han är en nära vän.
Vi behöver alla en sådan
och vad vännerna har för kön tycker jag inte ska spela någon roll.

Nu ska jag krypa ner och läsa en bok som ger mig käftsmällar var kväll.
Tur den inte är så tjock för då skulle min kind aldrig återfå sin normala kulör.
Väldigt läsvärt men i bland alldeles för pricksäker.
Ack så nödvändigt dock.

I morgon är det samma melodi som tidigare dagar denna veckan.
Ska till stallet och mocka skit vilket jag förmodligen kommer göra till helgen med.
Men det gör inget.
Underbart att kliva in genom stalldörrarna och mötas av gnägg och ljuvlig doft.

Sov så gott alla söta!!!
Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0