Inte ätit...ajjabajja...

Inte ätit på hela dagen.
Och inte på gårdagen heller bortsett från en sketen macka.
Inte bra, inte bra.
Men jag får helt enkelt ta nya tag.
I morgon påbärjar vi en ny vecka och då ska jag försöka mig på vårat experiment från kliniken i Falun. Är med lite olustkänsla i maggropen som det ska påbörjas och förmodligen därför som jag skjuter på det hela tiden. Larvigt kan tyckas men när man är van vid att inte känna så blir det enormt överväldigande när man helt utan förvarning börjar känna mängder enbart av att äta lite mat regelbundet. Sjukt kan tyckas men det är sååå skrämmande att komma i kontakt med sig själv efter så många år med huvudet under armen och full fart framåt.

Jaja...som jag skrev så är det en ny vecka i morgon och då tar jag nya tag.
Förhoppningsvis så lyckas jag strukturera upp mina dagar lite mera och sedan kommer det ju en helg med massa ledighet också. Andra året i rad nu som jag är ledig en påsk med dessa röda dagar osv. Ovant men vänjer mig snabbt kan jag lova.

Nu kryper jag i säng efter en seg dag.
Ska försöka släcka ögonen omgående...
Dröm sött, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0