Illamående...

Illamående.
Vet inte vad det är men hela natten
har jag legat kravvlig och varit nära att kräkas.
I dag mår jag som jag mår.
Det är en hemsk känsla att hela tiden känna i munnen att något är på gång.
Magen känns tom men ändå
så har jag ganska precis klämt i mig lite mat.
Skum känsla.

Har i af betalat mina räkningar.
Riktigt gött och jag känner ett lugn i maggropen
även om det numera nästan är tomt på kontot.
Nu är jag i af skuldfri.
Gött mos!!!
Och sedan ska jag köra Lina i veckan
så då får jag ett bidrag som är välbehövligt.
Och nästa vecka blir det väl också två vändor.
Hoppas jag i af för det behövs verkligen.
Nu ska jag krypa ner under täcket igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0