Dagens arbete klart....

Jag vaknade hyffsat pigg efter en massa timmars sömn.
Klädde på mig och for till stallet.
Dags för dagens pass med lite mockning och därefter körning.
Det var Lurven och jag som gav oss ut
på de underbara vägarna som vi har på Heden nu.
Lera och massa smältvatten. Jippi, vad roligt!!!
Helt prickig hela jag när vi kom åter till stallet.
Men motion fick pojken och han blev mer och mer pigg
för varje vända vi körde på rakbanan.
Det går framåt med herren
och förhoppningsvis så ska vi in till banan och köra lite,
checka av formen.

Har varit på enormt bra humör fram tills det att jag löve ur duschen.
Då drabbades jag helt plötsligt av en sorgsen känsla i bröstet och nu vill jag inte göra mer i dag. Kan vara så att jag tappade lusten för att jag inga pengar har. Vill inte åka till Granberget för jag kan inte tanka bilen mer denna månaden och måste ju ha den till arbetet så det är bara att acceptera att jag inte kan ta mig dit för att träffa sötaste som sitter och njuter i solen.
Har en ensamhetskänsla i själen och den gör lite ont i dag.
Vet inte vad den kommer i från men jag hoppas det släpper
när jag ätit lite gröt och myst med hundarna.
För så ensam är jag trots allt inte....
jag har ju mina underbara sköningar.

Be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0