Dagen efter..

Jag lever så här dagen efter.
Vilken kväll det blev i går.
Så jäklarns roligt hade jag och det blev en väldigt spontan utgång.
Jag som aldrig går på Lyckliga hamnade där och träffade underbara Camilla.
Så roligt att se henne och blev en kort dans
innan jag hamnade i en seriös diskussion.
En sådan som jag önska inte hade ägt rum men nu vet jag i af.
Lita aldrig på någon.
Men bortsett från det så hade jag en helt galen kväll.

Hockeyn var riktigt härlig med massa människor
och jag sålde lotter själv hela första timmen.
Gissa om min pengapung var mer än full.
Och kul var det. Alla var så glada och spända inför matchen.
Summan hamnade på över 20 tusen i går.
Det skulle man knatat hem med. Hihihi...

Blev lite vin i pucken under andra pausen
och sedan blev det loungen efter matchens slut.
Tack underbara Johanna för en mycket trevlig kväll!!
Du är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0