Blablablablablablablabla....

Dags för bingen...
Måste sova i kapp lite efter helgens bravader.
Ska bli skönt att krypa ner.
Även om jag nu har en olustig känsla i kroppen.
Som jag inte borde ha.

Jag är ung(okej...inte jätteung men inte gammal heller)...
jag är singel....
Och jag borde leva livet....eller hur?!!

Men som det är nu har jag pausat lite för att bli frisk
men jag måste få leva ut mer spontanitet.
Det är det som jag älskar så mycket.
Så nu ändrar vi på lite levnadsvanor...

Och jag har inte gjort något fel.
Jag har inte lovat något.
Skitsamma...
Blablablablablablablablablablablablablablablablablablabla.......

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Go Ullis!!! <3

2010-03-02 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0