Betydelsefull person som är saknad...

I somras träffade jag en person som betyder enormt mycket för mig. Allt var rätt men det blev för rätt. Då gick det inte att hantera och i samma veva dök jag in i "väggen" igen. Så det som var så rätt blev så fel i slutändan och det gör fortfarande ont. Jag tänkte fortfarande på denne personen och önskade att denne fanns i mitt liv. För du är saknad. Och även om det är svårt att tro mig så lovar jag dig att du är enormt saknad. För det är få människor som är så underbara som du.
Jag kände mig glad och positiv med denne personen och jag hoppas att jag inte enbart solkade ner dennes liv för mycket. Jag kommer på mig själv med att minnas tillbaka på allt roligt, mindre roligt, alla upplevelser och alla fantastiska minnen som jag bär med mig. Jag vill inte minnas för att det gör för ont men samtidigt så är det en läxa jag fått lära mig.
Livet är en lektion som man aldrig kan sluta närvara på.
Men i bland önskar jag att jag var fullärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0