Beslut taget...

I dag har jag tagit ett beslut som jag hoppas ska lätta lite på min smärta.
Har nämligen beslutat en sak om min färdväg till och från arbetet.
Det kommer förhoppningsvis bli bra.
Mycket besviken över att behöva gå tillväga på detta sättet
men när människor inte förstår så måste man ta saken i egna händer.
Det finns liksom ingen förståelse för mitt mående
så jag försöker enbart hålla huvudet ovan vattenytan nu.

Har precis varit i stallet och tagit in kusarna,
gått på skojakt i lillens hage utan lycka och gett dem mat.
Då det är våffeldag som jag nämt tidigare
och jag är utan järn så får det faktiskt bli pannkakor i dag.
Kan inte komma på annat att äta.
Totalt stiltje i huvudet och no money så det är väl bättre än inget.
Hundarna lär ju garanterat bli glada i af;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0