Anna Bergendahl- This is my life



Jihoooooo!!!!
 Första gången som jag håller med svenska folket!
Underbara Anna Bergendahl vann med This is my life
och får representera Sverige när det ska tävlas i grannlandet Norge i maj.
Jag höll på två bidrag och det var Salem al Fakir, förutom Anna.

Toppenlåt och toppentjej!!
Gillar massor!!


Haft en mysig kväll tillsammans med Johanna,
Stefan och Johan här hemma i soffan.
Mycket trevligt sällskap
och njöt även av en pizza sedan dagens slit med hölass gånger två.
Till det en kall cola då vinsuget försvann.
Blev liksom så himlans trött
att det bara var socker jag ville ha för att hålla ögonen öppna,
just nu har jag dock gått över till vatten.
Tack mina kära vänner för en mycket
trevlig kväll i precis den dos jag orkade;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0