Alice i underlandet...

Nu sitter jag med Johanna i telefonen....
Ska krypa i säng men måste bara skriva att Alice i underlandet har förtrollat mig....
Jag älskade den filmen när jag var liten och jag älskar den även i vuxenversionen.
Ska skicka ett mess till mamma nu och kolla om vi inte har den gamla VHS versionen kvar...hoppas...för jag tänker försöka ha en kväll i barndomens tecken. Se, njuta och fantisera så som bara jag kan!

Men nu är det dags för sängen.
Mår lite bättre så det blir arbete i morgon.
Ska bli skönt och känner mig taggad.
Sov gott alla söta.
Puss o Kram

Och by the way...till alla er därute
så är det inte mitt ex
som jag skriver om i kursiverad stil.
Det finns fler här i världen
som det kan bli missförstånd med och glada/sorgsna ord skrivna.
Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0