Ajjjjjjjjjjjjj...det gör sååååååååååå jävla ont!!!!!!!!!!!

Jag har arbetat lite längre i dag.
På gott och ont eller vad man ska säga.
Visst inte min dag i dag.

Men det började bra i af.
Körde snabbjobb med syskonen och det gick otroligt bra.
Fröken längde fint på sig bredvid mig
och den andra token han körde sitt vanliga race.
Få se om det blir start på fredag eller inte.
Ska lulsäsa propositionerna i helgen för anmälan går ut på måndag.

Tur nummer två blev med lurven
och lina som också fick gå på så gått det gick.
Solen hade värmt upp lite och gjort det lite tungt att springa i
men de kämpade på nästan hela vägen.
Dom är ju inte nordisar för inte....

Sist på schemat för dagen stod den minsta av dem alla.
Och det började bra....
han trippade på så fint och hade bara någon tvätnit längs med vägen.
Men när vi kom upp i skogen slog de slint i huvudet
och han flög rätt upp i luften och kastade om
varpå han skallade mig riktigt rejält
och jag trillade ihop i en hög....
Peo tappade greppet och token sprang sin väg...suck...
Det som hände var att han gav mig ett knäckt näsben
och en hjärnskakning.
Kul fredag.
Haha...
Men det kunde som sagt gått värre...
Vi lyckades dock fånga in den skenande kusen
och gå sakta men säkert hemåt...
med blodspill på vägen....
det forsade ju som sagt
men lite gammal bomull fick hindra det mesta...

Och nu sitter jag här i min fåtölj.
Ska försöka ta mig in i duschen då jag ska bo Alvik över natten.
Hoppas bara jag orkar köra bil dit...
är helt groggy i huvudet men det ska nog gå.
Så en dusch och försöka stoppa blodet som trillar ur näsan,
det är min planer för resten av dagen.
Jo...och så ska jag inhandla en påse ostkrokar.
Det förtjänar jag efter denna käftsmällen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0