50/50

Har haft en grymt trevlig eftermiddag, kväll
tillsammans med underbara Johanna.
Vi började med en (dyr) fika på Siljan
men man får se det till att sällskapet var det bästa.
När vi fått i oss semla/varm macka
så for vi till arenan och bytte om till den blåa jackan.
Sålde sedan 50/50 lotter.
Riktigt trevligt var det och såg många kex i dag.
Hehehe....
Älskar att få stå och tjöta med alla möjliga människor
och det roligt när man har likasinnade jämte sig.

Nu har vi särat på oss för nattsömn och sedan arbete på olika håll
men i morgon när vi gjort vår plikt så drar vi till Borlänge.
Ser jag framemot.
Önska bara person nummer tre skulle deltaga också...
men vi kommer ner till dig snart igen;-)

Nu tänker jag släcka och sova.
Orkar inte mer i dag...
Behöver min prinsess sömn nu...
Sov sött!!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar den tredje och sista biten av OSS !

Du är bäst vännen min !!!

2010-03-04 @ 06:40:46
Postat av: Kicki

Jag är egoistisk och förutsätter att det är mig ni saknar ;) För jag saknar i alla fall er massor!!!

2010-03-05 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0