06:30

Vaknade 06:30 i morse.
Klarvaken.
Och jag vet inte varför men en sak är säker att jag har feber.
Kanske därför jag var så låg i går.
Funderar på om det är kroppen som säger i från
när jag gjort för mycket och att den då protesterar med att bli sjuk?
Kan det vara så enkelt?
Jag brukar liksom inte vara sjuker särskilt ofta
och nu kommer det titt som tätt.
Tål att funderas på om man kanske ska varva ner ytterligare lite till.

Har i af lyckats få i mig frukost
i form av lite gröt med hallonsylt och mjölk.
Var riktigt gott och med min matinspiration
så antar jag att det inte är sista portionen gröt denna söndagen.

Ute faller snön och det är väl inte det jag önskade direkt.
Var ju så himlans skönt i går och hade hoppats på att våren
 närmade sig men tji fick jag....
det var nog bara en liten teaser vi fått de senaste dagarna.
Men snö är fint det med...så vi ska ut och busa lite senare....

Happy söndag på er!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0