05:56

Okej.
Klockan 05:56 vaknade jag av att det gör på tok för ont.
Hundarna var delvis glada men två av dem
kollade på mig som om att jag var tokig.
Just för stunden äter dom sin mat
och ska väl ut och syna av ägorna en gång till
innan jag gör ett försök till att sova.
Kommer aldrig orka med denna dagen
om jag ska vara vaken från nu.

Sovit supermysigt i af med Grynet på ena sidan om mig
och Petra på den andra.
Gött och få lite extra värme
och sedan är ju närhet aldrig fel.
Somnade omgående
efter att jag lagt i från mig min bok(som är svår att slita sig i från).

Men ni som är vakna nu för eventuellt arbete
eller som av någon anledning är pigga...
jag hoppas att ni får en härlig lördag.
Och till er andra....
sov så sött i några timmar till innan ni vaknar pigga och fräscha,
redo att möta denna lördag den 6 mars.
Puss på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0