Tomt på kontot...igen...suck...

Okej så nu är man fattiglapp igen.
De sista räkningarna är precis betalda
och det är med sorg jag stirrar på på kontot.
Saldot är inte vad det borde vara
men jag börjar bli van att ingen månad går ihop.
Mina sista slantar tänker jag lägga på mat.
Dagens middag och sedan ska jag ha ett snack med vännerna
angående helgens planer.
Ser mörkt ut för min del men jag är otroligt tacksam
att jag har en sådan underbar familj som ställer upp för mig när det kniper.
Ni är underbara!!!

Men vad ska man äta dagen till ära då?
Jag har ingen aning och det är min tur att laga då herrn fixade lunchen.
Helt sjukt att man ska börja ett samboliv återigen.
Känns som att det varit så långt borta hela tiden och nu helt plötsligt så händer det massor.
Allt går i en rasande fart men det gör mig inget.
Känner att det passar mig och man lever ju bara en gång så varför tveka???

Nu ska jag flundra lite på maten, ladda datorn
och även komma fram till hur jag vill att hösten ska se ut.
Och det är inte det lättaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0