Skjuter på det....

Kastar in handduken nu och kryper i säng.
Ska kissa de små men sedan dyker jag.
Stressen jagar mig och det tar på krafterna
att försöka hålla sig undan den.

Känner mig i af nöjd över promenaden runt Limsjön.
Det var varmt och skönt, solen sken och hundarna var jätteduktiga
och sprang lösa mest hela promenaden.
När vi återvände hem så bultade det i min kropp
och en skön trötthetskänsla spred sig i kroppen
blandat med hunger(?) så i stället för att dö i soffan
 tog jag mig i kragen och diskade innan vi knatade till affären
för lite inhandling av diverse matvaror.
Och nu relativt nyäten så ger jag upp för i dag.
Inte har jag packat i lägenheten men vad gör det.
Får ta tag i det i morgon oavsett om det är tråkigt eller inte att göra det själv.
Det görs ju inte av sig självt och om mor kommer i helgen
så ska det ju vara tomt i skåpen...
och helst i badrummet också...piuhhhh....

Ojjj, nu blev jag väldans trött...
vi hörs i morgon få se om ja glyckas komma någonstans i min lya...
Dröm sött!!
Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0