Right....Left...

God kväller!
Nu har jag och Mickan varit ute och hälsat på till höger och vänster.
Eller snarare så tog vi först en promenad med hundarna innan vi gick till dörren bredvid för att fika med söta Camilla. Trillade in massor av trevliga människor och vi fick mumsig jordgubbspaj till fika. Gott gott!!

Efter en hel hög med snack om allt mellan himmel och jord så begav vi oss vidare hem till min lägenhet för att hämta hundmat och fota all röran. Har en intressent på lägenheten som ville se lite bilder, dock har jag varnat henne för röran som är....men det var lugnt sade hon på telefon i af. Haha...vi får väl se om hon kanske tar tillbaka det...hehe...

Blev en snabb vända på Sibylla innan vi hamnade hemma hos gulliga Tessan.
Klämde in oss på balkongen tillsammans med Ida(hemma från Stockholm), Jessica och Emma.
Hur trevligt som helst och fick reda på lite smått och gott.
Men en sak tog då verkligen priset och polletten trillade ner för fröken Hagström när det klargjordes vissa saker precis innan vi begav oss hemåt.

Och nu sitter jag här.
Blev soppa till nattamat och nu ska jag hoppa i säng.
Tidig morgon och lång dag väntar denna fredagen som är i antågande.
Så bäst att sova så mycket som möjligt så man är pigg och glá!!!

Sov så gott och tack alla söta som är i mitt liv!!!
Ni gör mig så lycklig och får alla dagar att bli så lätta att leva!!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0