Önskan till min födelsedag.

Jag har önskemål till min födelsedag.
Inte många men ändock så finns de.
Högst på listan står självklart kärlek och gemenskap
men utöver det så finns det några materiella saker
som platsar bra i min ägo också;-)

Önskar mig Reflex cover från Make Up store i nyansen Light.
Kostar 245:-


Utöver den önskar jag mig biljetter samt sällskap till Lars Winnerbäcks sommarturné.
Han beesöker bland annat Stockholm, Göteborg och Strömsholm som är tänkbara orter för mig att besöka.
Hade varit underbart att få ytterliggare en sommarkonsert med den mannen. Med på turnén är ju även Ane Brun, Melissa Horn, Laleh, Sophie Zelmani, Dundertåget och Love Antell.



Lasse Winnerbäck, Ejendals arena 2009

Och vad önskar jag mig mer?
Hmmm...pengar är väl det enda jag kan komma på.

Men ska flundra lite till...
Jo en sak kom jag på...
En parfym från Make Up Store´s fragrance library.
Doften heter Twenty forever och doftar himmelskt gott!!!

Nu kommer jag inte på mera...haha..men lite tips har ni allt fått nu!!
Kram på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0