Nationaldagen.

I år har jag för första gången firat nationaldagen.
Och det var trevligt.

Här i Leksand firas det med allsång i Gropen, tal och uppträdanden.
Vi hade tur med vädret och solen sken så med filtar,
hundar och lite frukost så parkerade vi oss en bit upp och njöt av sällskapet.
Allsångshäftet var i högsta hugg
hos större delen av sällskapet
men jag tror att det var tre stycken som stod för den mesta av sången.
Vi sjunger hellre än bra, hihi!!!





Kärlek<3



En otrimmad skrotgroda...men söt är hon min sessa!!!



Det här sällskapet satt framför oss
och grabben var full i bus så han lånade sin fars mysse
och fyllde den med gräs innan han placerade den åter fint
på sin kära fars huvud.




Och till en början så märkte inte hans far
vad som fann sig inuti hans mysse på sitt huvud
men pojken var så vänlig att han tog av myssen
och då slutade det så här...sötnöten....



Och såklart en bild på mig själv...inte den bästa dagen i mitt liv
men bjuder på denna trots det...

Summa sumarum så hoppas jag detta
kommer fortsätta och bli en tradition.
Mycket trevlig dag och precis så där härlig stämning
som ett nationaldagsfirande ska ha!!
Men sällskapet gör ju allt...så tack för en fin dag allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0