Musik i öronen...

Nu kör vi.
Är så trött att jag höll på att somna under terapin
men det ska inte få stoppa mig.
Det blir en långis runt Limsjön med humle och dumle nu.

Solen skiner och det gör att det känns betydligt mycket lättare att knata.
Får helt enkelt stoppa lite musik i öronen
och levergodis i fickan så kan vi alla njuta av motionen.

Jag är nämligen i stort behov av att röra på mitt fläsk.
Har blivit så tjock på sistone att det är skrämmande
men jag får kämpa på och röra mig mera.
Till middag har jag beslutat mig för att göra köttfärsbiffar
med soltorkade tomater och fetaost.
Till det serverar jag ungsbakad potatis och min egna tsatziki.
Mumma!!!



Och jag har sagt nej.
Nej till mina underbara vänner.
Jag har sådan ångest för det för jag ville verkligen träffa dem men jag har varken tid eller ork.
Om jag kunde dela på mig så skulle jag skicka ena halvan till skutan för att umgås och den andra skulle ta med sig dogsen på promenaden. Dock fungerar det ju inte riktigt så. Och nu tog jag ett beslut att ta hand om mig själv och lyssna till min kropp. Hoppas det var rätt fattat beslut bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0