Loppisfynden målade...

Sitter på balkongen med dator, cola på burk och myskläder.
Ganska lagom aktivitet då mitt huvud bråkar med mig mest hela tiden.
Har jobbat i dag som vanligt
och därefter så tog jag tag i mina loppisynd och målade lite.
Så nu börjar det närma sig ett färdigställande.
Ska inhandlas lite krokar, smidespik och annat smått och gott
så jag kan fixa nyckeltavlan.
Och någon dag när jag är säker på hand ska jag skriva på min tidningslåda.
Nu är ju allt så oklart vad som kommer finnas i vår bostad
men jag kan ju hoppas att lite av mitt fix och trix
kommer att passa in i vårat boende.
Annars får jag väl skänka det till mina vänner om de önskar något...
Hahaha...annars hamnar det väl på loppis igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0