Inför framtiden....

Dags för sängen.
Tror dessvärre inte att sömnen kommer att infinna sig
då jag precis öppnade min almenacka
och insåg att jag har ett möte klockan elva i morgon om framtiden.
Och jag har glömt bort det vilket gör att jag inte funderat på
vad jag vill och inte vill göra.
Eller glömt och glömt.
Jag har nog egentligen förträngt det
för att jag inte vet och är lite smått rädd för vad som komma skall
och vad jag egentligen vill med mitt liv.
Så nu ska jag i af inta ryggläge och fundera, spåna
och förhoppningsvis komma till något beslut innan jag sluter mina små blå.

Har massor som hänt på sistone och som jag inte hunnit berätta om,
så i morgon blir det en dag med lite uppdateringar.

Kvällen har spenderats hemma på vår gata
tillsammans med gulliga grannen Camilla.
Bjöd på lite tacos till middag och snacka skit
vilket var ganska precis det jag orkade med efter helgens dåliga sömn.
Timmarna har blivit på tok för få
men efter morgonens möte så hoppas jag kunna sova lite lugnare
och känna mig lite tryggare inför framtiden.
Det skulle lätta en hel del från mitt hjärta
och göra att jag kan sänka axlarna ett snäpp.
Gud, va skönt det skulle vara...jag hoppas verkligen!!!!

Hoppas ni alla haft en fantastiskt trevlig helg!!!!
Sov gott och dröm sött!!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0