Frukost klockan två på dagen?

Har hastat i mig godaste krämen precis.
Jordgubbs kräm med smak av smultron.
Till det riktigt kall mjölk och lite rågsiktskaka.
Kanske lite udda att äta frukost klockan två på dagen
men jag är så trött på morgnarna att det inte går
att knata upp tidigare bara för att äta.
 Men mitt mål är att så småningom klara av det. 

Arbetet har flytit på bra och jag har tagit både femåringen
och Jenny på en tur i skogen.
Har lite arbete på lilla Jenny
men om vi kan få bort några kilo
 och rätta till gången så ska det nog bli en riktig stjärna.
För kroppen(minus några kilo som sagt)
 har hon så det är massa träning som saknas men det tar sig för varje dag.
Bara att fortsätta kämpa!!!

Nu är jag redo för ett planerings möte på Siljan.
Lite oinsatt ännu men jag tror det blir bra i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0